ANWB: meer jonge leden, zichtbaarheid & omzet

Als het werven van meer (jongere) leden, het vergroten van zichtbaarheid & omzet genereren tot uw doelstellingen behoort, lees dan alles over de succesvolle deelname van de ANWB aan Huishoudbeurs 2023. 

"ANWB is er voor jou, onderweg en op je bestemming. Met persoonlijke hulp, advies en informatie, ledenvoordeel en belangenbehartiging"

Voorafgaand aan het evenement werd in nieuwsbrieven en op sociale media aandacht gegeven aan de aanwezigheid van ANWB op Huishoudbeurs 2023. Voor bestaande leden was het interessant om met andere producten van ANWB in aanraking te komen, in dit geval het kledingassortiment van ANWB Retail. De nieuwe, jonge leden dienden voort te komen uit de ruim 100.000 bezoekers die nog geen lid waren.

Dat een sterk standconcept minstens zo belangrijk is als aanwezigheid, beseften ze zich bij de ANWB heel goed. Sander Janson presenteerde 5x per dag de ANWB-spelquiz met mooie giveaway prijzen. Een sterk instrument om veel bezoekers naar de stand te trekken die en passant de nieuwe collectie hebben bekeken en gekocht. En, er stond een photobooth om nieuwe leads (emailadressen) te genereren en daarmee uiteindelijk nieuwe leden te werven.

De gerealiseerde omzet van 7 dagen Huishoudbeurs 2023 is boven de € 60.000 uitgekomen. Meer dan 5.000 nieuwe aanmeldingen voor de nieuwsbrief zijn verkregen waaruit ruim 100 nieuwe ANWB leden zijn voortgekomen. De stand voor Huishoudbeurs 2024 is inmiddels geboekt!

ANWB