Dé toegangspoort tot jouw vrouwelijke doelgroep
logo

De Huishoudbeurs is dé toegangspoort tot jouw vrouwelijke doelgroep

Op het grootste B2C evenement van Nederland kom je in één keer onder de aandacht bij een groot deel van je vrouwelijke doelgroep. Zij zijn bewust op zoek naar nieuwe producten en merken, waardoor je nog makkelijker hun aandacht & tijd krijgt. De Huishoudbeurs brengt merken en consumenten samen.

deelnemen_sfeer_1
clouds_strip
iconen_deelnemen_deelname

Deelnamemogelijkheden

Van 21 t/m 28 februari brengen we merken en consumenten samen op 45.000 m² beursvloer. Kies voor een stand op maat of een compleet standbouwpakket. Bekijk hier de tarieven en opties voor deelname.

iconen_deelnemen_feitenencijfers

Feiten en cijfers

Benieuwd wat deelname aan De Huishoudbeurs concreet oplevert? Bekijk hier de feiten en cijfers.

 

iconen_deelnemen_overdehuishoudbeurs

Over De Huishoudbeurs

De Huishoudbeurs is hét lifestyle-event voor iedereen met een huishouden. Met vijf inspirerende segmenten onder één dak is er voor ieder wat wils. Lees hier meer over onze bezoekers, thema’s en segmenten. 

Cloud_Strip_2
video-thumbnail

Waarom kiezen merken voor De Huishoudbeurs?

 

De Huishoudbeurs biedt merken de kans om direct in contact te komen met een groot en divers consumentenpubliek. Bezoekers zijn actief op zoek naar inspiratie, nieuwe producten en persoonlijk advies. Merken kunnen hier niet alleen hun zichtbaarheid vergroten, maar ook live feedback verzamelen, producten laten ervaren en werken aan merkbinding.

clouds_strip

Welkom bij de Super Bowl van de merkactivaties

- Adformatie -
 

Geen betere plek om een nieuw product te introduceren 

en zoveel mogelijk mensen te bereiken 

- Philips -