Evenement
Het grootste consumenten evenement van Nederland verbindt bezoekers en merken. Tijdens een gezellige dag uit staan zij open voor jouw commerciële boodschap.
Content
Wij brengen jouw merk naar onze actieve online community van ruim 500.000 vrouwen middels branded content proposities zoals artikelen, games en puzzels.
Shop
In de webshop, bestaande uit maandelijks wisselende aanbiedingen, profiteren jouw producten en diensten van het online bereik dat De Huishoudbeurs realiseert.
De Huishoudbeurs werkt vanuit vijf segmenten die perfect aansluiten bij de vrouwelijke belevingswereld en gebaseerd zijn op interesses en activiteiten die er voor hen echt toe doen. Bezoekers worden in elk segment geïnspireerd door onderwerpen dichtbij huis, huidige trends en de laatste innovaties.
Door gebruik te maken van de BSR-leefstijlprofielen weten we precies wat onze bezoekers interesseert, motiveert en activeert. Er is niet één soort Huishoudbeursbezoeker!
Harmoniezoeker
Plezierzoeker
Stijlzoeker
Avontuurzoeker
De Huishoudbeurs is niet voor huisvrouwen, maar wel voor iedereen die een huishouden runt. Voor de 74% van onze bezoekers die een baan heeft, zelfstandig ondernemer is of studeert, is het the place to be.
Bezoekers van De Huishoudbeurs hebben vaker een modaal en boven modaal inkomen. Het zijn beslissers in het huishouden met een goed gevulde portemonnee. En geld moet rollen. Zeker tijdens De Huishoudbeurs.
Het hoge opleidingsniveau van onze bezoekers kan verrassend zijn. Ook carrièretijgers & power vrouwen, met een middelbare of hogere (beroeps)opleiding, kunnen De Huishoudbeurs niet weerstaan.
De Huishoudbeurs is relevant én toekomst-proof omdat 44% van de bezoekers tussen 18 en 40 jaar is. We boeien een nieuw, jong publiek met een festival-mix van beleving, entertainment en shoppen.
De tijd dat bezoekers alleen maar komen voor gratis producten die uitgedeeld worden is voorbij. Van alle bezoekers doet 99% een aankoop en de gemiddelde besteding bij exposanten is € 114,- per bezoeker.
Kom in the picture
24% hogere naamsbekendheid voor Beyond Meat na deelname
Ga de interactie aan
10% van de bezoekers heeft achteraf meer kennis over de deelnemende merken
Boost je sales
12% van de bezoekers heeft een vervolgaankoop gedaan bij deelnemende merken
7,0
Waardering exposant
75%
Wil volgende editie weer deelnemen
89%
Vindt bezoekers van hoge kwaliteit
98%
Heeft constructieve samenwerking met beursteam