Veelgestelde vragen

Huishoudbeurs 2023 vindt van 18 tot en met 24 februari 2023 plaats.

De Huishoudbeurs vindt plaats in RAI Amsterdam.

RAI Amsterdam
Europaplein 24
1078 GZ Amsterdam

De Huishoudbeurs is elke dag geopend van 11.00 - 18.00 uur en op donderdag en vrijdag tot 21.00 uur. De deuren gaan open om 10.00 uur.

Op de deelnemerspagina staat de lijst met aanwezige bedrijven.

Ja. Bij binnenkomst krijg je, na controle van het ticket, de plattegrond. De plattegrond is ook beschikbaar op De Huishoudbeurs website.

De algemene RAI plattegrond is te raadplegen via www.rai.nl.

Het programma is te raadplegen voor alle aanwezige bedrijven en geplande activiteiten. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je elke maand automatisch al het nieuws in je mailbox.

Onthoud goed bij welk bedrijf je iets aanschaft, voor het geval je aanspraak wilt maken op de garantie. Via de deelnemerslijst kan de exposanten gevonden worden en contact mee worden opgenomen. Aangezien de koop is gesloten met de exposant kan RAI Amsterdam hierin geen verdere rol spelen.

In 2023 zal De Huishoudbeurs werken met tickets voor een vaste dag en datum. Hierdoor wordt het bezoekersaantal gespreid en kun je elke dag genieten van een zorgeloos en gezellig dagje uit.

Nee. Er zal voor De Huishoudbeurs geen gebruik worden gemaakt van de app of het krasspel.

Kijk voor leuke aanbiedingen op de aanbiedingen pagina en houdt voor winacties onze socials in de gaten.

Iets verloren? Wij plaatsen al onze gevonden voorwerpen online.

Kijk op iLost om te zien of het voorwerp gevonden is ยป

Staat het voorwerp na een week nog niet op onze website? Dan hebben wij het helaas niet gevonden.

Staat het verloren voorwerp er wel tussen? Geef dit dan snel aan!

Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker wie de eigenaar van het voorwerp is. Daarna is het eenvoudig: haal het gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen.

We gaan er vanuit dat er geen belemmerende omstandigheden zijn waardoor Huishoudbeurs 2023 niet zou kunnen plaatsvinden. Mocht het evenement geannuleerd worden, vanwege externe omstandigheden, zijn de tickets automatisch geldig voor het volgende evenement of krijg je het bedrag van de bestelde tickets terug.

Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact met ons op via
huishoudbeurs@rai.nl.