Veelgestelde vragen - Tickets

Ticket  Prijs
Early Bird € 10,00
1+1 actie € 11,00
Voorverkoop (alleen online) € 17,95
Tijdens de beurs, online € 19,95
Tijdens de beurs, aan de kassa € 22,00
Kinderen 0 t/m 4 jaar Gratis
Kinderen 5 t/m 16 jaar € 7,95

LET OP!

  • Per bestelling wordt € 1,00 aan servicekosten berekend.
  • Geen printer? Geen nood! Het is mogelijk om bij de entree je ticket vanaf je smartphone te scannen.

Nee. We hebben geen korting voor 65+.

Kinderen zijn ook van harte welkom.

Kinderen tot en met 4 jaar zijn gratis, kinderen van 5 tot en met 16 jaar betalen € 7,95 voor een toegangsticket.

Je kunt een ticket kopen via de ticketpagina.

Via de Huishoudbeurs website kan gemakkelijk online een ticket gekocht worden. In de bestelmodule kan er worden aangegeven hoeveel tickets er nodig zijn. Na het voltooien van de bestelling wordt er via e-mail een e-ticket verstuurd.

Dit is het toegangsbewijs, print het uit zodat dit e-ticket gescand kan worden bij de entree van de Huishoudbeurs. E-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone. Het e-ticket heeft een unieke barcode die slechts eenmalig gebruikt kan worden, dus kopiëren is zinloos.

Ja. In de webshop zijn voor elke dag VIP upgrade tickets beschikbaar. De VIP upgrade tickets zijn alleen geldig in combinatie met een Early Bird ticket of een dag ticket uit de 1+1 actie. Het aantal upgrade tickets is beperkt, vanwege de maximale VIP capaciteit.
Op = op.

Nee, dit hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen.

Ja. de e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.

Ja, wanneer er een busreis geboekt wordt, kan er gelijk een ticket bij gekocht worden.

De busondernemingen bieden één prijs aan voor de busreis en ticket. Er kan ook alleen een retourticket voor de busreis gekocht worden tegen een speciale prijs.

Eventuele acties worden via onze maandelijkse nieuwsbrief en op onze social media kanalen bekend gemaakt.

Voor problemen bij het bestellen van een ticket ga naar: registration@rai.nl.

Ja. Tickets gekocht voor Huishoudbeurs 2023 blijven geldig. Iedereen die in maart 2020 voor Huishoudbeurs 2021 tickets heeft gekocht, hebben in februari 2021 een email ontvangen met de mogelijkheid de tickets door te schuiven naar Huishoudbeurs 2023. Als ervoor gekozen is de tickets door te schuiven, worden in november 2022 nieuwe tickets, voor Huishoudbeurs 2023, toegezonden.

Ja. De gewonnen tickets blijven geldig.

Eind november ontvangen alle winnaars een email om tickets voor Huishoudbeurs 2023 te verkrijgen.

Restitutie van het aankoopbedrag is alleen mogelijk als het evenement in 2022 niet doorgaat. Op dit moment is er geen aanleiding om het evenement te annuleren en is er dus geen restitutie mogelijk.

In het geval dat Huishoudbeurs 2023 wordt verplaatst vanwege Corona zijn de tickets geldig voor de nieuwe datum. Als Huishoudbeurs 2023 wordt geannuleerd (geen nieuwe datum krijgt in 2023) is restitutie van het aankoopbedrag mogelijk. Op dit moment is er geen aanleiding om het evenement te verplaatsen of te annuleren. We volgen hierin nauwgezet de maatregelen vanuit de overheid.