Tickets

Tickets Prijs
Aan de kassa € 22,00
Online (tijdens de beurs) € 19,50
Voorverkoop € 17,95
Avondticket (na 17.00 uur) € 13,50
Kinderen 0 t/m 4 jaar GRATIS
Kinderen 5 t/m 16 jaar € 7,50
VIP € 39,00

*Op donderdag en vrijdag is het ticket (dagkaart) geldig van 11.00 - 22.00 uur. Het avondticket is alleen geldig van 17.00 - 22.00 uur.

LET OP:

  • Per bestelling wordt € 1,00 aan servicekosten doorberekend.
  • Geen printer in huis? Geen nood, het is mogelijk om bij de entree je ticket vanaf je smartphone te laten scannen

Er geldt geen korting voor 65+. Kinderen t/m 4 jaar zijn gratis, oudere kinderen (tot 17 jaar) betalen € 7,50 voor een entreekaart.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en wordt als eerste geïnformeerd als de ticketverkoop van start gaat.

Ook dit jaar worden er weer VIP-tickets verkocht. Meer informatie over het VIP-ticket en het VIP-arrangement kun je hier nalezen.

Via de Huishoudbeurs website kan gemakkelijk online een ticket gekocht worden. In de bestelmodule kan er worden aangegeven hoeveel tickets er nodig zijn. Na het voltooien van de bestelling wordt er via e-mail een e-ticket verstuurd.

Dit is het toegangsbewijs, print het uit zodat dit e-ticket gescand kan worden bij de entree van de Huishoudbeurs. E-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone. Het e-ticket heeft een unieke barcode die slechts eenmalig gebruikt kan worden, dus kopiëren is zinloos.

Heb je tickets gekocht, maar ben je deze kwijt?
Je kunt de gekochte tickets gemakkelijk opnieuw laten verzenden. Ga naar: ‘mijn tickets versturen’ en vul op deze pagina je emailadres in.

Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit mailadres worden hierna naar jou toegestuurd.

Ticket kwijt »

Nee, dit hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen.

Ja. e-tickets zijn bij de entree ook te scannen vanaf een smartphone.

Ja, wanneer er een busreis geboekt wordt, kan er gelijk een ticket bij gekocht worden.

De busondernemingen bieden één prijs aan voor de busreis en ticket. Er kan ook alleen een retourticket voor de busreis gekocht worden tegen een speciale prijs.

Eventuele acties worden via onze maandelijkse E-newsletter en op social media bekend gemaakt.

Voor problemen bij het bestellen van een ticket ga naar: Customerservice Paylogic.

Over

De Huishoudbeurs vindt plaats in RAI Amsterdam.

De Huishoudbeurs 2021 vindt 20 t/m 28 februari 2021 plaats in RAI Amsterdam.

Europaplein 24 | 1078 GZ AMSTERDAM | Nederland
De openingstijden zijn:
Datum Tijd
Zaterdag 22 februari 11:00 - 18:00 uur
Zondag 23 februari 11:00 - 18:00 uur
Maandag 24 februari 11:00 - 18:00 uur
Dinsdag 25 februari 11:00 - 18:00 uur
Woensdag 26 februari 11:00 - 18:00 uur
Donderdag 27 februari 11.00 - 22.00 uur
Vrijdag 28 februari 11.00 - 22.00 uur
Zaterdag 29 februari 11:00 - 18:00 uur
Zondag 1 maart 11:00 - 18:00 uur

* Let op! The Hang-out is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur.

* Pasar Colour Festival is dagelijks geopend vanaf 11:00 - 19:00 uur. Op donderdag 27 en vrijdag 28 februari van 11:00 - 22:00 uur en op zondag 1 maart van 11:00 - 18:00 uur.

Bij de entree wordt de plattegrond van de Huishoudbeurs beschikbaar gesteld voor bezoekers. Ook is de plattegrond beschikbaar op de Huishoudbeurs website en app die via een mobiel te bereiken is.

De algemene RAI plattegrond is te raadplegen via www.rai.nl.

Zie de plattegrond van de Huishoudbeurs »

Zie hiervoor de website (HUISHOUDBEURS.NL) onder het kopje: 'Programma'. Of neem een abonnement op onze gratis nieuwsbrief.

De activiteiten die tijdens de beurs plaatsvinden zijn terug te vinden in het Programma.

  • Pasar Colors Festival in hal 10
  • Negenmaandenbeurs 20 februari t/m 24 februari
  • Showroom in hal 12
  • Happy & Healthy festival in hal 13

Zodra bekend is welke artiesten zullen optreden, publiceren we dit op de website, op de Facebookpagina en op de Instagrampagina. Daarnaast is tijdens de beurs een overzicht te vinden van de optredens op de programmaborden, in de entrees, en op de RAIlive schermen.

Workshops vinden plaats bij exposanten op de beursvloer. Voor enkele daarvan kan van te voren worden ingeschreven. Hou het Programma in de gaten voor meer informatie.

Via de deelnemerslijst kan de lijst van standhouders bekeken worden. Er kan dan contact opgenomen worden met de standhouders, de koop is immers met hen gesloten.

Houd rekening met drukte tijdens de Huishoudbeurs. Ook op de weg kan het aardig druk zijn.

Wij verwachten tijdens onderstaande dagen de minste drukte:

  • zaterdag 22 februari
  • zondag 23 februari
  • maandag 24 februari
  • dinsdag 25 februari.

 

Algemeen

RAI Hotel Services helpt graag bij het vinden van hotelaccommodatie.

Meer informatie »

Het is tevens mogelijk online hotelaccommodatie te reserveren.​

Iets verloren? Wij plaatsen al onze gevonden voorwerpen online.

Kijk op iLost om te zien of het voorwerp gevonden is »

Staat het voorwerp na een week nog niet op onze website? Dan hebben wij het helaas niet gevonden.

Staat het verloren voorwerp er wel tussen? Geef dit dan snel aan!

Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker wie de eigenaar van het voorwerp is. Daarna is het eenvoudig: haal het gevonden voorwerp op of laat het thuisbezorgen.

Bereikbaarheid

Zie de website voor de mogelijkheden per auto, taxi en openbaar vervoer.

Bij de voorregistratie kunnen bezoekers een uniek NS-ticket bestellen. Voor slechts € 19,00 reizen Huishoudbeurs bezoekers met een NS-dagretour 2e klas vanaf elk NS-station in Nederland naar het NS-station Amsterdam RAI, op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur en in het weekend de hele dag.

Lees de voorwaarden »

Per metro en bus
Iedere 5 minuten rijdt metro 52 vanuit het centrum van Amsterdam (Amsterdam CS) richting Zuid (halte Europaplein). Metrolijn 52 stopt voor de deur en vormt een ideale verbinding met het Amsterdamse stadshart.
Vanaf NS-station Amsterdam Amstel is de RAI het best te bereiken met metro 51 of bus 65 richting KNSM eiland (halte Scheldeplein). Metro 51 heeft tevens verbinding met Amsterdam Centraal Station. Vanaf Amsterdam Sloterdijk is de RAI het best te bereiken met metro 50 richting Gein (halte station Amsterdam RAI).

Per trein
NS-station RAI ligt op 300 meter van de RAI en heeft regelmatig verbinding met station Amsterdam-Duivendrecht, station Amsterdam-Amstel en station Schiphol, die zijn aangesloten op het internationale intercitynet. Meer informatie via de NS Reisplanner.

Per vliegtuig
Met de auto, trein, taxi of bus is het 15 minuten reizen van Schiphol Airport naar RAI Amsterdam. Op Schiphol.nl staat een overzicht van actuele vluchtinformatie, aansluitend vervoer naar de RAI en zakelijke faciliteiten op de luchthaven.

RAI Amsterdam ligt aan de ringweg A 10 (Afslag S109 RAI). Direct bij het naderen van Amsterdam via de autosnelweg A1 (Amersfoort/ Amsterdam), A2 (Utrecht/Amsterdam) of A4 (Den Haag/ Amsterdam) wordt de RAI aangegeven op de ANWB-borden. RAI Amsterdam ligt direct aan de ringweg (afslag 9). Vanaf de afslag is de route naar de parkeergarages aangegeven.

Met navigatiesystemen kunt u navigeren naar: Europaplein 24, 1078 GZ Amsterdam.
De 'P-RAI' borden zijn echter leidend.

  • Per auto/taxi: ± 10 minuten (kan langer duren tijdens de spits)
  • Per metro: ± 6 minuten vanaf halte Europaplein

Ja, diverse touringcarbedrijven uit heel Nederland brengen je (bijna) van deur tot deur naar de Huishoudbeurs. Bij KNV zijn verschillende touringcarbedrijven aangesloten die je naar de Huishoudbeurs brengen.
Kijk op voor meer informatie op de website van www.knv.nl

Nee, er zijn ook zelfstandige busondernemingen die reizen organiseren naar de Huishoudbeurs.

Parkeren bij de RAI

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Daarbij bieden wij zo'n 30 elektrische oplaadpunten. Bij grote evenementen is de capaciteit niet altijd toereikend en worden ook verder afgelegen terreinen gebruikt. Dan worden voor het vervoer van en naar de RAI gratis en frequent rijdende pendelbussen ingezet. Er wordt verwezen naar deze terreinen via bebording op de openbare weg en/of politie.

Bezoekers van grote evenementen wordt geadviseerd om gebruik te maken van het openbaar vervoer. Van treinstation Amsterdam RAI is het 10 minuten lopen naar het RAI-gebouw. Of neem metro 52 (Noord/Zuidlijn) en stap direct voor de RAI uit bij halte Europaplein.

Voor meer informatie kijk op 9292.nl »

Parkeren in en om het RAI gebouw kost € 4,50 per uur met een maximum van € 26,00 per dag. Een dagkaart bestellen via de parkeerwebshop kost € 15,00.
Als de RAI externe terreinen inzet, dan geldt daar alleen een dagtarief. Het dagtarief staat aangegeven bij het oprijden van het terrein.

De maximale doorrijdhoogte in de RAI parkeergarages is 1,90 meter. Voor de P4 geldt 2,70 meter.

Bij de parkeerbetaalautomaat kan er betaald wordren met contant, bankpas, Visa, Mastercard of American Express.

In de parkeerwebshop met iDEAL, Visa, Mastercard of American Express.

Jazeker. Mensen die in het bezit zijn van een officiële Europese Gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen parkeren op speciale parkeerplekken. Deze plekken bevinden zich dicht bij de uitgang naar het complex. Mindervaliden betalen het reguliere RAI parkeertarief.
Mindervaliden kunnen op vertoon van de GPK altijd parkeren bij de RAI.

Een minder validen parkeerplek kan van tevoren niet worden gereserveerd.

RAI Amsterdam beschikt over ruime parkeerfaciliteiten onder en rondom het gebouw. Echter, gezien het grote aantal bezoekers worden soms ook de parkeerterreinen aan de rand van Amsterdam ingezet. Volg hierbij de borden P-RAI. Vanaf de externe parkeerterreinen worden gratis pendelbussen ingezet naar de RAI.

Als er van tevoren een parkeerkaart is gekocht dan staat op het ticket aangegeven waar er geparkeerd kan worden, bijvoorbeeld P1/P2/P3/P4 of RAI/EXTERN. Op het ticket staat ook uitgelegd welke route er gevolgd kan worden.

Bij het inrijden van de RAI parkeergarage wordt het kenteken van de auto gelezen door een camera. Een parkeerkaart wordt niet uitgegeven en is niet nodig.

Betaal voor het uitrijden bij de parkeerautomaat door het kenteken in te voeren. Bij de uitgang wordt het kenteken opnieuw gelezen waarna de slagboom automatisch opent.

Het is mogelijk om bij de parkeerautomaat een kwitantie te ontvangen, dit kan bij het betalen worden aangegeven.

Nee, er kan niet met de auto tot de ingang gereden worden. Wel kan er bij loge P7 uitgestapt worden en daarna het terrein weer verlaten. Loge P7 is in het midden van het complex. Volg P – RAI 7 om bij loge P7 te komen.

De parkeergarages van RAI Amsterdam zijn uitgerust met diverse camera's. Ook worden er regelmatig rondes gelopen door beveiliging. Parkeren is op eigen risico.
Zie hiervoor de Algemene Bezoekersvoorwaarden

Zodra één van de toegangswegen naar de parkeergarages of -terreinen van RAI Amsterdam wordt betreden, wordt het kenteken geregistreerd in ons Parkeer Management Systeem. Ook als er een reservering gemaakt is via parkeren.rai.nl wordt het kenteken in ons systeem geregistreerd zodat het herkend wordt bij het in- en uitrijden van de garage.

Het kenteken wordt geregistreerd om de parkeertijd te berekenen. Er wordt namelijk geen parkeerticket uitgegeven bij het binnenrijden van de garage. Door de kentekenregistratie is het ook mogelijk om de geldigheid van een reservering na te gaan.

Het is ook mogelijk door kentekenregistratie de auto te lokaliseren in de garage.

RAI Amsterdam verzamelt de persoonsgegevens die de klant invult op de personal data page, gegevens over zijn click- en surfgedrag en transacties via de website van RAI Amsterdam. RAI Amsterdam heeft de exclusieve beschikking over bovenstaande persoonsgegevens. De wettelijke voorschriften zoals vastgelegd in de Wet Bescherming Persoonsgegevens, worden door RAI Amsterdam nageleefd. De gegevens van de klant worden opgeslagen in een klantenbestand en gebruikt voor het afwikkelen van de bestelling of boeking, inclusief de klantenservice.

RAI Amsterdam gebruikt de gegevens ook om het click- en surfgedrag en de transacties van de klant te analyseren en daarmee klantprofielen op te stellen. Deze profielen worden door RAI Amsterdam gebruikt voor het vervolmaken van het assortiment aan producten en diensten op deze site en om de klant op maat gesneden aanbiedingen te kunnen doen uit het totale producten- en dienstenassortiment van RAI Amsterdam.

RAI Amsterdam kan op verzoek van derden binnen RAI Amsterdam marketingacties uitvoeren met de adresgegevens van de klant. Twaalf (12) maal per jaar kunnen de adresgegevens van de klant worden gebruikt voor een mailing waarbij alleen RAI Amsterdam de exclusieve toegang heeft tot de persoonsgegevens. Indien de klant bezwaren heeft tegen het verzamelen en analyseren van zijn gegevens voor het doen van op maat gesneden aanbiedingen door RAI Amsterdam kan de klant dit aan RAI Amsterdam laten weten via de link op de nieuwsbrief. In het geval de klant zijn gegevens wil verwijderen uit het klantenbestand kan de klant gebruik maken van het e-mailadres parking@rai.nl.

RAI Amsterdam zal - behoudens in de gevallen waarin de wet daartoe verplicht - de persoonsgegevens van de klant niet zonder toestemming van de klant verstrekken aan andere personen of instanties buiten de RAI Amsterdam. RAI Amsterdam besteedt grote zorg aan de kwaliteit van het klantenbestand. Persoonsgegevens worden regelmatig op hun juistheid gecontroleerd en oude, niet meer relevante gegevens worden regelmatig verwijderd.

De klant kan zijn eigen persoonsgegevens direct corrigeren op de personal data page. Voor vragen of klachten kan de klant zich wenden tot parking@rai.nl. Op verzoek van de klant verstrekt RAI Amsterdam een overzicht van de gegevens die over de klant in het klantenbestand zijn opgenomen.

De kentekengegevens blijven 30 dagen in het Parkeer Management Systeem staan, tenzij sprake is van een reservering op kenteken in welk geval de kentekengegevens gebruikt worden voor de uitvoering en nazorg van de reservering.

De gegevens worden niet gedeeld met partijen anders dan RAI Amsterdam, tenzij wij dit moeten doen op basis van een wettelijke verplichting. Er is geen koppeling met het RDW.

Parkeren P+R

Op www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/parkeren-reizen/ zijn de voorwaarden te lezen die gelden voor het voordelige P+R tarief.

Ook is hier te lezen hoe P+R werkt bij RAI Amsterdam en de andere P+R locaties van de gemeente Amsterdam.

Is er geen P+R korting gekregen bij het afrekenen bij de betaalautomaat, maar er is wel naar het centrumgebied gereisd met het openbaar vervoer dan kan er alsnog de P+R korting verkregen worden.

Hiervoor kan er e-mail gestuurd worden naar parking@rai.nl met de volgende informatie:

  • kenteken
  • OV reishistorie (opvragen per e-mail bij het GVB via kls@gvb.nl)
  • IBAN
  • naam

Parkeerwebshop

Online wordt er per kalenderdag gereserveerd. Kies hierbij de dag van aankomst bij de RAI. Tot middernacht kan er uit gereden worden. Bij uitrijden na 24.00 uur kan er beter een parkeerkaart in de garage gekocht worden.

Tijdens dance feesten kan er wel een parkeerticket worden gereserveerd waarbij ook na middernacht uit kan worden gereden.

Ja. Indien er een parkeerplek geboekt en betaald is, is een parkeerplek gegarandeerd. Bij het inrijden van de garage wordt er een vrije plek toegewezen om te parkeren.

Bij een parkeerticket RAI/Extern is er gegarandeerd een parkeerplek op het externe parkeerterrein beschikbaar. Volg hiervoor de borden, zoals ook op de parkeerticket beschreven staat.

Tijdens een aantal evenementen is het niet mogelijk om online een parkeerplek te reserveren. Rijdend richting de RAI, wordt er middels bewegwijzering aangegeven waar op dat moment genoeg parkeerplek beschikbaar is.

De data van een boeking kan gewijzigd worden door een e-mail te sturen naar parking@rai.nl.

Met een andere auto komen dan dat er is doorgeven/gereserveerd. Dan kan er uit gereden worden door de barcode te scannen die op het ticket gedrukt staat.

Ook kan er na inloggen op het account onder 'mijn boekingen' het kenteken gewijzigd worden.
Open de boeking en kies daarna voor parkeerplaats wijzigen. Via het 'potlood' kan het kenteken gewijzigd worden.

Een boeking annuleren, kan door een e-mail te sturen naar parking@rai.nl. Vermeld hierbij het boekingsnummer.

De voorwaarden zijn als volgt:

  • Alleen te reserveren door direct af rekenen met iDEAL, Visa, Mastercard of American Express
  • Reserveren kan alleen via parkeren.rai.nl
  • De garages uitrijden kan met kenteken of streepjescode (afgedrukt op het parkeerticket)

Na reservering wordt er een e-mail met PDF-bestand gestuurd. Dit PDF-bestand is de bevestiging, waarop de reserveringsperiode is aangegeven met het reserveringsnummer.

Deze bevestiging met parkeerticket(s) meenemen bij het in- en uitrijden van de RAI-garage.

Er kan alleen geparkeerd worden in P1, P2, P3 en P4. Binnen deze garages is geen speciaal gedeelte gereserveerd.

Indien langer geparkeerd wordt dan gereserveerd, dient het verschil te worden betaald bij het uitrijden.
Indien korter geparkeerd wordt, is er geen recht op restitutie.

Aangekomen bij de parkeerlocatie:

  1. Bij het inrijden registreert een camera bij de slagboom het kenteken. Er is geen inrijkaart.

Bij terugkomst:

  1. Er hoeft niet naar de betaalautomaat gegaan te worden, er kan direct uitgereden worden op basis van kenteken.
  2. Werkt dit niet of is er niet gereserveerd op basis van kenteken? Scan de streepjescode bij de zuil van de slagboom bij de uitrit. De streepjescode is te vinden op de bevestigings-PDF die per e-mail verstuurd is. De streepjescode kan ook vanaf een smartphone gescand worden.
  3. Is er langer geparkeerd dan de gereserveerde periode, dan dient er voor de extra tijd bij de uitrit betaald te worden.

Er kan gedurende de periode van de reservering, met het kenteken of met de streepjescode, zo vaak als nodig, de parkeergarage in- en uitgereden worden.
Dezelfde parkeerplek is echter niet gegarandeerd.

Parkeer Vragen

Neem dan contact met ons op via raiparking@rai.nl of 020 549 12 12.

Toegang tot het RAI complex

Er zijn in totaal 4 ingangen, allen zijn te vinden op de plattegrond.

Kinderen zijn ook van harte welkom. Kinderen t/m 4 jaar zijn gratis, oudere kinderen (tot 17 jaar) betalen € 7,50 voor een entreekaart.

Huisdieren zijn niet toegestaan in RAI Amsterdam. Assistentiehonden (hulphonden) zijn welkom, maar er gelden wel enkele afspraken. Neem hiervoor contact op met corcom@rai.nl.

Ja, de scootmobiel mag mee naar binnen.

Wanneer je een eigen rolstoel hebt dan kan je bij entree C en bij entree K naar binnen en krijgt de begeleider gratis toegang.
De rolstoeler heeft wel gewoon een betaald kaartje nodig.

Wanneer je geen eigen rolstoel hebt dan ga je bij entree D naar binnen. Zowel de rolstoeler als de begeleider betalen dan voor de entree.

Huishoudbeurs is prima toegankelijk voor mindervaliden en rolstoel gebruikers. De gangpaden van de Huishoudbeurs zijn allemaal vlak en ruim opgezet. In het gebouw zijn liften en invalidentoiletten aanwezig. Mensen die in het bezit zijn van een officiële gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen zich melden bij de loge van de P7-parkeergarage, deze is te bereiken door de route P RAI 7 te volgen, van daar uit verwijzen wij naar de beste parkeerplaats. Ook met gehandicaptenparkeerkaart (GPK) geldt het reguliere RAI parkeertarief.

Het is mogelijk om via RAI Amsterdam een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Datum van ophalen
  • Event/beursnaam
Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.

Dat mag. Houd er rekening mee dat er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.

RAI Amsterdam volgt als professionele beurs- en congresorganisatie vanzelfsprekend de maatschappelijke ontwikkelingen op de voet. Afdeling Safety & Security staat daarbij in nauw contact met de diverse bevoegde overheidsinstanties. RAI Amsterdam streeft naar een goede balans tussen veiligheid en gastvrijheid, zodat op een aangename manier Huishoudbeurs bezocht kan worden.

Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact op met ons call center via 020 549 13 33 of registreer@rai.nl.

Faciliteiten in RAI Amsterdam

In de RAI hangen 700 beeldschermen, het zogenaamde RAILive! systeem. Op deze beeldschermen worden hallen, zalen en evenementen weergegeven maar ook hoe laat het is en waar men zich in de RAI bevindt.

Tevens hangen op strategische plekken in de RAI plattegronden met een duidelijke legenda.

Alle rolstoelen zijn, tot en met het einde van de beurs, gereserveerd. U kunt op de wachtlijst worden geplaatst.
Dit geeft echter geen garantie op een beschikbare rolstoel.

Stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met uw naam, telefoonnummer, datum en naam van de beurs. Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij het ophalen.

Tijdens grote publieksevenementen is het mogelijk om een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar frontoffice@rai.nl met de volgende gegevens:

  • Naam
  • Telefoonnummer
  • Datum van ophale
  • Event/beursnaam

Het lenen van een rolstoel is gratis. Wel vragen wij een contante borg van € 50,00. De contante borg wordt geretourneerd bij het inleveren van de onbeschadigde rolstoel.
Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.

Nee, in navolging van de Europese tabakswet is ook RAI Amsterdam per 1 juli 2008 rookvrij. Het rookverbod geldt in alle RAI-gebouwen, inclusief cateringlocaties en parkeergarages. Ook tijdens op- en afbouw is roken binnen niet meer toegestaan!

Voor rokers zijn buiten speciale rookzones gecreëerd. Houd er rekening mee dat wanneer buiten gerookt gaat worden, er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.

De overheid legt boetes op aan personen en organisaties die zich niet aan de wet houden. RAI Amsterdam is bij overtredingen dus strafbaar en zal boetes waar mogelijk doorbelasten aan organisaties of individuen. Om dit zo veel als mogelijk te voorkomen, zullen wij rokers actief attenderen op het rookbeleid. Daarnaast rekenen wij op ieders medewerking!

Ja, tegen betaling van € 2,00 kan een jas in de garderobe achterlaten worden.

Er is op de beurs een tassen- en trolleybewaarservice. De kosten bedragen € 4,00 per tas of trolley.

Tevens zullen er lockers/kluisjes aanwezig zijn. Locaties van de bewaarservice en kluisjes zijn te vinden op de plattegrond.

In de entrees van het RAI complex treft u een pinautomaat/geldautomaat aan van de ABN AMRO Bank en de ING Bank. Bij de informatiebalies in de diverse entrees kan geïnformeerd worden naar de exacte locaties waar geld kan worden opgenomen.

TIP: pin van tevoren en voorkom lange wachtrijen bij de pinautomaat/geldautomaat.

RAI Amsterdam biedt een grote hoeveelheid cateringmogelijkheden aan voor exposanten en bezoekers. Voor ieder wat wils, van Aziatisch tot Westers eten.

Verspreid over de hele beurscomplex zijn er cateringpunten aanwezig.

In de entrees en restaurants zoals Holland restaurant en de Europa foyer is gratis wifi aanwezig.

Ja, dit kan in de Baby Care Lounge.

De Baby Care Lounge is voorzien van drie comfortabele zitplaatsen, een verschoonmeubel met twee aankleedkussens, een box, een koelkast en een wastafel met warm en koud water. De toegang tot de Baby Care Lounge wordt met sleutels beheerd en is van binnen af te sluiten met een cilinderslot. De sleutel is verkrijgbaar bij Receptie D op de begane grond van het Elicium entree D en dient na gebruik hier ook weer teruggebracht te worden.

Er zijn geen kolfapparaten beschikbaar, deze dient men zelf mee te nemen.

In de voedingsruimtes is een magnetron aanwezig.

Ja er is een gebedsruimte. De gebedsruimte beschikt over een wasruimte en twee aparte cabines waar mensen van alle religies rustig kunnen bidden of mediteren. De gebedsruimte is altijd open en bereikbaar via Entree D op niveau -1. De twee cabines waarin mensen kunnen bidden en/of mediteren zijn, per cabine, afsluitbaar vanaf de binnenkant.
Voor algemene vragen en vragen over toegangskaarten en registratie neem contact op met ons call center via 020 549 13 33 of registreer@rai.nl.

Mijnomgeving - profielpagina

Dat is helaas niet mogelijk. MijnHuishoudbeurs is een persoonlijke omgeving die gelinkt is aan een persoonlijke e-mailadres. Er kan één persoon per e-mailadres geregistreerd worden.

Collega’s registreren voor een bezoek aan de beurs? Maak dan voor ieder een MijnHuishoudbeurs account aan met hun persoonlijke e-mailadres.

Vergeet niet hen te laten weten dat ze hun persoonlijke omgeving kunnen gebruiken om hun beursbezoek voor te bereiden.

Nee, dat is niet nodig. Bij een volgende editie kan dezelfde login, van MijnHuishoudbeurs, gebruikt worden.

Nee, je hoeft niet voor elke beurs een account aan te maken. Je hebt 1 account voor alle RAI Amsterdam georganiseerde beurzen. Inloggen kan via desbetreffende beurswebsite.

Met een Facebook, Twitter, LinkedIn of Google+ account kan er inlogt worden op MijnHuishoudbeurs. Dit is handig aangezien er dan dezelfde inlog gebruikt kan worden en geen aanvullende gebruikersgegevens onthouden hoeven te worden.

Indien er toestemming wordt gegeven om gegevens te publiceren, dan wordt de profielfoto getoond op de website en eventueel andere communicatie-uitingen van Huishoudbeurs.

Persoonlijke gegevens kunnen eenvoudig worden aangepast binnen MijnHuishoudbeurs door bij het desbetreffend onderdeel op het potloodje te klikken, de gegevens aan te passen en deze daarna op te slaan.

Indien het beursbezoek wordt geregistreerd via MijnHuishoudbeurs worden de gegevens uit MijnHuishoudbeurs gebruikt voor de bezoekersregistratie. Wordt er geregistreerd voor een andere MijnOmgeving/Beurs dan worden de bij ons bekende NAW-gegevens en e-mailadres gebruikt. Zo hoeft dit niet steeds opnieuw te worden ingevuld.

Ga naar MijnHuishoudbeurs in de topnavigatie (rechter hoek bovenin) op de website. Log vervolgens in met een social account of e-mailadres en wachtwoord.

Nog geen login? Klik dan op 'Registreer'.

Amsterdam

Op deze website is allerlei informatie over Amsterdam te vinden.

In de directe omgeving van RAI Amsterdam bevinden zich diverse winkels, restaurants en supermarkten.

Meer informatie over restaurants in Amsterdam »