Vragen over: De HuishoudbeursTicketsBereikbaarheid & verblijfParkerenFaciliteitenRAI-gebouw
Veelgestelde vragen
Wanneer vindt Huishoudbeurs plaats?
Huishoudbeurs 2025 vindt van 22 februari tot en met zaterdag 1 maart 2025 plaats.
Waar vindt Huishoudbeurs 2025 plaats?
Huishoudbeurs 2025 vindt plaats in RAI Amsterdam in 6 hallen van het Europa complex.
Wat is het adres van $(venue-city)?
RAI Amsterdam
Europaplein 24
1078 GZ Amsterdam
Wat zijn de openingstijden?
Huishoudbeurs 2025 is elke dag geopend van 11.00 tot 18.00 uur en op donderdag en vrijdag tot 21.00 uur. De deuren gaan open om 10.00 uur.
Welke bedrijven waren aanwezig op Huishoudbeurs 2024?
Op de deelnemerspagina staat de lijst met deelnemende bedrijven en merken.
Wat was er te doen op Huishoudbeurs 2024?
Met 300+ stands & shops vind je altijd iets dat bij je past. Ben je er klaar voor nieuwe producten te ontdekken? Laat je verrassen door de talks in het theater, volg een creatieve workshop, wordt geïnspireerd door demonstraties & geniet van een lekker drankje in Cheers. Top artiesten zingen elke dag de sterren van de hemel op het hoofdpodium. Geniet van alles waar je van houdt onder één dak. In het programma staan alle activiteiten vermeld. Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je elke maand automatisch al het nieuws in je mailbox.
Is er een plattegrond voor bezoekers?
Na binnenkomst is een papieren plattegrond beschikbaar. De plattegrond staat ook op de website.
De algemene RAI plattegrond is te raadplegen via www.rai.nl.
Wat zijn drukke en minder drukke dagen om Huishoudbeurs 2024 te bezoeken?
Voor Huishoudbeurs 2024 worden tickets voor een vaste dag en datum. Hierdoor wordt het bezoekersaantal gespreid en kun je elke dag genieten van een zorgeloos en gezellig dagje uit. Check de thermometer om erachter te komen hoe jouw voorkeursdag eruit ziet.
Ik heb een product gekocht bij een stand, maar het is kapot
Onthoud bij welk bedrijf je iets koopt, voor het geval je aanspraak wilt maken op de garantie. Via de deelnemerslijst vind je de gegevens over de exposant en kun je contact opgenomen. De koop is gesloten met de exposant, RAI Amsterdam kan hierin geen verdere rol spelen.
Is er een Huishoudbeurs app?
Er wordt voor Huishoudbeurs 2024 geen gebruik worden gemaakt van een app. Kijk voor de aanbiedingen tijdens het evenement in de Meer Huishoudbeurs shop.
Ik ben iets verloren tijdens mijn bezoek
Kijk op iLost om te zien of het voorwerp gevonden is. Staat het voorwerp na een week nog niet op onze website? Dan is het niet gevonden. Staat het verloren voorwerp er wel tussen? Laat het weten! Door het beantwoorden van een paar vragen, weten we zeker wie de eigenaar van het voorwerp is. Het voorwerp kan worden opgehaald of toegestuurd.
Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij
Neem in dat geval contact met ons op door een mail te zenden naar
huishoudbeurs@rai.nl.
Wat is de toegangsprijs voor Huishoudbeurs 2024?
Bekijk voor soorten tickets, prijzen en bestellen de ticketpagina. Tickets voor maandag, dinsdag & woensdag zijn nóg voordeliger.
Hoe en waar kan ik tickets kopen?
Je kunt een ticket kopen in de ticketshop. Kies je dag en geef het gewenste aantal tickets aan. Tijdens het evenement kun je ook tickets kopen aan de kassa.
Hoe kan ik betalen?
In de ticketshop kun je je tickets betalen met iDEAL, creditcard (Mastercard en VISA), PayPal en Klarna. Met Klarna kun je je bestelling later betalen. Je sluit met deze betaalmethode een soort lening af. Hier zijn extra kosten aan verbonden.
Hoe en wanneer ontvang ik mijn tickets?
Je ontvangt na aankoop je e-ticket(s) via e-mail. Het e-ticket is je toegangsbewijs en wordt gescand bij de entree. De unieke barcode op het e-ticket kan slechts eenmaal worden gebruikt, kopiëren is zinloos.
Moet ik een datum kiezen?
Huishoudbeurs 2024 werkt met tickets op datum. Tickets geven alleen toegang tot het evenement op de datum dat op het ticket staat vermeld.
Is er korting voor 65+?
Er is geen korting voor 65+.
Is er korting voor kinderen?
Kinderen tot en met 4 jaar kunnen gratis naar binnen. Voor kinderen van 5 tot en met 16 jaar betaal je € 7,95 voor een ticket.
Is er een speciale prijs voor een busreis met ticket?
Busondernemingen bieden één prijs aan voor de reis en het ticket. Er kan ook alleen een retourticket voor de busreis gekocht worden tegen een speciale prijs.
Kan ik korting krijgen op tickets?
Eventuele acties worden via onze maandelijkse nieuwsbrief en op onze social media kanalen bekend gemaakt.
Ik heb problemen bij het online bestellen van een ticket
Als je problemen ervaart bij het bestellen van een ticket raadpleeg dan de Customerservice van Paylogic.
Kan ik extra tickets kopen?
Het is niet mogelijk in de Early Bird shop extra tickets bij te kopen omdat deze actie is afgelopen. In de reguliere ticketshop is het vanaf 17 november mogelijk tickets bij te bestellen tegen de dan geldende tarieven.
Kan ik mijn Early Bird tickets voor verschillende data verzilveren?
De Early Bird ticketshop is zo ingericht dat alle bestelde tickets alleen voor dezelfde datum kunnen worden verzilverd. Wil je je tickets voor meerdere data verzilveren? Vul dan dit formulier in.
De code om de Early Bird tickets te verzilveren werkt niet
Als een code wordt ingevoerd, wordt deze direct geblokkeerd voor 30 minuten. Als de bestelling niet meteen wordt afgemaakt, kan de code na 30 minuten opnieuw gebruikt worden.
Kan ik mijn gewone ticket upgraden naar VIP?
In de ticketshop zijn VIP upgrade tickets beschikbaar voor elke dag. Deze tickets zijn alleen geldig in combinatie met een geldig ticket voor dezelfde dag en worden beperkt uitgegeven vanwege de maximale VIP capaciteit. Op = op.
Kan ik met mijn Huishoudbeurs 2024 tickets ook naar Negenmaandenbeurs 2024?
Huishoudbeurs 2024 en Negenmaandenbeurs 2024 worden apart georganiseerd. Als je op zaterdag 17 februari beide evenementen wilt bezoeken, heb je een Negenmaandenbeurs upgrade nodig, naast een geldig Huishoudbeurs ticket. Een upgrade is te koop in de ticketshop en aan de kassa voor 7,50 euro.
Is Pasar Malam onderdeel van Huishoudbeurs 2024?
De organisatie van Pasar Malam heeft besloten niet op Huishoudbeurs 2024 aanwezig te zijn.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt of kan ze niet meer vinden
Ben je je ticket(s) kwijt of heb je ze niet ontvangen? Je kunt gekochte tickets opnieuw laten verzenden. Ga naar het service center van Paylogic en vul je e-mailadres in. Alle geldige tickets die zijn geregistreerd op dit e-mailadres worden dan nogmaals toegestuurd.
Kan ik mijn ticket(s) ruilen van datum?
Omruilen is mogelijk via het 'Change tool' voor tickets gekocht vanaf 1 december. De orderwaarde van de oorspronkelijke bestelling wordt van de nieuwe orderwaarde afgehaald. De orderwaarde van de oorspronkelijke bestelling betreft alleen de waarde van de tickets, niet de service fee van € 2,95. Deze zal opnieuw moeten worden betaald. Volg de onderstaande stappen om tickets van datum te ruilen:
- Klik in de bevestigingsmail van de bestelling onderaan de knop 'Bestelling Beheren'.
- Op de Bestelpagina kies je voor 'Meer acties'.
- Kies 'Tickets wijzigen'.
- Selecteer de tickets die je wilt wijzigen en klik op ‘Akkoord’.
- Selecteer de tickets voor de andere datum en voldoe de betaling (service fee).
Heb je tickets gekocht voor 1 december? Vul dan dit formulier in.
Kan ik mijn tickets annuleren?
Het is niet mogelijk om gekochte tickets te annuleren of het aankoopbedrag terug te krijgen.
Moet ik mijn e-ticket printen?
Dat hoeft niet als je in het bezit bent van een smartphone. Je kunt je e-ticket bij de entree laten scannen vanaf je smartphone.
Ik heb tickets gewonnen / gekregen voor Huishoudbeurs 2024. Wanneer krijg ik die?
Iedereen met gewonnen of gekregen tickets ontvangen een paar weken voor Huishoudbeurs 2024 een e-mail om de tickets aan te vragen.
Hoe bereik ik RAI Amsterdam?
Bekijk de pagina Reis & verblijf voor de mogelijkheden per auto, taxi en openbaar vervoer.
Hoe kom ik met het openbaar vervoer bij de RAI?
Per metro en bus
Iedere 5 minuten rijdt metro 52 vanuit het centrum van Amsterdam (Amsterdam CS) richting Zuid (halte Europaplein). Metrolijn 52 stopt voor de deur en vormt een ideale verbinding met het Amsterdamse stadshart.
Vanaf NS-station Amsterdam Amstel is de RAI het best te bereiken met metro 51 of bus 65 richting KNSM eiland (halte Scheldeplein). Metro 51 heeft tevens verbinding met Amsterdam Centraal Station. Vanaf Amsterdam Sloterdijk is de RAI het best te bereiken met metro 50 richting Gein (halte station Amsterdam RAI).
Per trein
NS-station RAI ligt op 300 meter van de RAI en heeft regelmatig verbinding met station Amsterdam-Duivendrecht, station Amsterdam-Amstel en station Schiphol, die zijn aangesloten op het internationale intercitynet. Meer informatie via de NS Reisplanner en kijk voor treintickets met korting op de Uitgelicht pagina van NS.
Voor actuele informatie over werkzaamheden aan het spoor, kun je de reisinformatie pagina van NS raadplegen.
Per vliegtuig
Met de auto, trein, taxi of bus is het 15 minuten reizen van Schiphol Airport naar RAI Amsterdam. Op Schiphol.nl staat een overzicht van actuele vluchtinformatie, aansluitend vervoer naar de RAI en zakelijke faciliteiten op de luchthaven.
Hoe bereik ik de RAI met de auto/motor?
RAI Amsterdam ligt aan de ringweg A 10 (Afslag S109 RAI). Direct bij het naderen van Amsterdam via de autosnelweg A1 (Amersfoort/ Amsterdam), A2 (Utrecht/Amsterdam) of A4 (Den Haag/ Amsterdam) wordt de RAI aangegeven op de ANWB-borden. RAI Amsterdam ligt direct aan de ringweg (afslag 9). Vanaf de afslag is de route naar de parkeergarages aangegeven.
Met navigatiesystemen kunt u navigeren naar:
RAI Amsterdam
Europaplein 24
1078 GZ Amsterdam
De 'P-RAI' borden zijn echter leidend.
Ga je op zaterdag 24 februari De Huishoudbeurs bezoeken en ga je met de auto? Door een demonstratie kan een aantal afritten van de A10 vanaf ongeveer 12.00 uur afgesloten zijn en word je via andere wegen omgeleid. Dit kan leiden tot een iets langere reistijd, houd hier rekening mee en check de actuele verkeersinformatie bij vertrek. De deuren van RAI Amsterdam gaan om 10.00 uur open, De Huishoudbeurs is vanaf 11.00 uur toegankelijk. Tot straks!
Welk adres kan ik gebruiken voor mijn navigatiesysteem?
RAI Amsterdam
Europaplein 24
1078 GZ Amsterdam
Wat is de reistijd van RAI Amsterdam naar het stadscentrum?
- Per auto/taxi: ± 10 minuten (kan langer duren tijdens de spits)
- Per metro: ± 6 minuten vanaf halte Europaplein
- Per tram: ± 25 minuten
Kan ik ook met een georganiseerde busreis naar de Huishoudbeurs toekomen?
Ja, diverse busondernemingen uit heel Nederland brengen je (bijna) van deur tot deur naar de Huishoudbeurs. Je kunt via de website van de SKTB een busonderneming zoeken die vanuit jouw woonplaats vertrekt, daar staat ook informatie over de prijzen.
Kan ik alleen via SKTB een busreis boeken?
Nee, er zijn ook zelfstandige busondernemingen die reizen organiseren naar de Huishoudbeurs.
Alle vragen over parkeren bij RAI Amsterdam
Bekijk de FAQ's voor parkeren bij RAI Amsterdam.
Kan ik een voordelig los NS-dagretour bestellen tegelijk met mijn ticket voor de Huishoudbeurs?
Nee. Voor de Huishoudbeurs zijn geen losse NS-dagretours beschikbaar in de webshop. Wel kan in De Spoordeelwinkel van NS een combinatie-ticket worden gekocht. Voor actuele informatie over werkzaamheden aan het spoor, kun je de reisinformatie pagina van NS raadplegen.
Wat zijn de belangrijkste toeristische trekpleisters?
Op deze website is allerlei informatie over Amsterdam te vinden.
Waar vind ik een leuk restaurant om ’s avonds te kunnen dineren?
In de directe omgeving van RAI Amsterdam bevinden zich diverse winkels, restaurants en supermarkten.
Waar kan ik een hotelkamer boeken/reserveren?
Via RAI Hotel Services, 020 549 19 27 of hotelservices@rai.nl, kan er tegen gunstige tarieven een hotelkamer geboekt worden.
Kan de RAI mij helpen bij het vinden van een hotel?
RAI Hotel Services helpt graag bij het vinden van hotelaccommodatie.
Het is ook mogelijk om online een hotelkamer te boeken.
Waar kan ik parkeren?
RAI Amsterdam beschikt over een beperkt aantal parkeerplaatsen. We adviseren je reis met het openbaar vervoer te plannen. Kies je toch voor de auto? Reis dan zoveel mogelijk samen. Gezien het grote aantal bezoekers worden soms ook de parkeerterreinen aan de rand van Amsterdam ingezet. Volg voor deze terreinen de borden P-RAI. Vanaf de externe parkeerterreinen worden gratis pendelbussen ingezet of OV tickets beschikbaar gesteld naar RAI Amsterdam.
RAI parkeergarages
- Tarief per dag is € 33,00 en het tarief per uur is € 5,50.
- Tarief per dag vooraf online is € 22,00.
Let op! Deze optie is niet beschikbaar voor zaterdag 17 februari 2024.
Is er voldoende parkeergelegenheid bij RAI Amsterdam?
RAI Amsterdam beschikt over een beperkt aantal parkeerplaatsen. We adviseren je reis met het openbaar vervoer te plannen. Kies je toch voor de auto? Reis dan zoveel mogelijk samen. Gezien het grote aantal bezoekers worden soms ook de parkeerterreinen aan de rand van Amsterdam ingezet. Volg voor deze terreinen de borden P-RAI. Vanaf de externe parkeerterreinen worden gratis pendelbussen ingezet naar RAI Amsterdam.
Krijg ik een parkeerkaart bij het inrijden?
Bij het inrijden van de RAI parkeergarage wordt het kenteken van de auto gelezen door een camera. Een parkeerkaart wordt niet uitgegeven en is niet nodig.
Betaal voor het uitrijden bij de parkeerautomaat door het kenteken in te voeren. Bij de uitgang wordt het kenteken opnieuw gelezen waarna de slagboom automatisch opent.
Het is mogelijk om bij de parkeerautomaat een kwitantie te ontvangen, dit kan bij het betalen worden aangegeven.
Kan ik iemand afzetten bij de ingang?
Nee, er kan niet met de auto tot de ingang gereden worden. Wel kan er bij loge P7 uitgestapt worden en daarna het terrein weer verlaten. Loge P7 is in het midden van het complex. Volg P – RAI 7 om bij loge P7 te komen.
Beschikt de RAI over parkeerplaatsen voor mindervaliden?
Jazeker. Mensen die in het bezit zijn van een officiële Europese Gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen parkeren op speciale parkeerplekken. Deze plekken bevinden zich dicht bij de uitgang naar het complex. Mindervaliden betalen het reguliere RAI parkeertarief.
Mindervaliden kunnen op vertoon van de GPK altijd parkeren bij de RAI.
Een minder validen parkeerplek kan van tevoren niet worden gereserveerd.
Is het mogelijk om een mindervalide parkeerplek te reserveren?
Nee, het is niet mogelijk om een mindervalide parkeerplek te boeken. De RAI beschikt over een aantal mindervaliden parkeerplekken, mochten deze al bezet zijn dan zal een parkeerwachter helpen een geschikte parkeerplek te vinden.
Wat is de maximale doorrijhoogte van de parkeergarages?
De maximale doorrijdhoogte in de RAI parkeergarages is 1.90 meter, voertuigen hoger dan 1,90 en lager dan 2,70 kunnen in de P4 garage (2,65 meter) parkeren.
Welke betaalmogelijkheden zijn er bij de betaalautomaten of online?
Bij de parkeerbetaalautomaat kan er betaald worden met contant, bankpas, Visa, Mastercard of American Express.
Zijn de parkeergarages beveiligd?
De parkeergarages van RAI Amsterdam zijn uitgerust met diverse camera's. Ook worden er regelmatig rondes gelopen door beveiliging.
Parkeren is op eigen risico.
Zie hiervoor de Algemene Bezoekersvoorwaarden
Waarom wordt mijn kenteken geregistreerd?
Zodra één van de toegangswegen naar de parkeergarages of -terreinen van RAI Amsterdam wordt betreden, wordt het kenteken geregistreerd in ons Parkeer Management Systeem. Ook als er een reservering gemaakt is via parkeren.rai.nl wordt het kenteken in ons systeem geregistreerd zodat het herkend wordt bij het in- en uitrijden van de garage.
Het kenteken wordt geregistreerd om de parkeertijd te berekenen. Er wordt namelijk geen parkeerticket uitgegeven bij het binnenrijden van de garage. Door de kentekenregistratie is het ook mogelijk om de geldigheid van een reservering na te gaan.
Het is ook mogelijk door kentekenregistratie de auto te lokaliseren in de garage.
Wat doet RAI Amsterdam met de kentekengegevens?
De kentekengegevens blijven 30 dagen in het Parkeer Management Systeem staan, tenzij sprake is van een reservering op kenteken in welk geval de kentekengegevens gebruikt worden voor de uitvoering en nazorg van de reservering.
De gegevens worden niet gedeeld met partijen anders dan RAI Amsterdam, tenzij wij dit moeten doen op basis van een wettelijke verplichting. Er is geen koppeling met het RDW.
Nog vragen inzake parkeren?
Neem dan contact met ons op via raiparking@rai.nl.
Hoe vind ik mijn weg in de RAI?
In de RAI hangen 700 beeldschermen, het zogenaamde RAILive! systeem. Op deze beeldschermen worden hallen, zalen en evenementen weergegeven maar ook hoe laat het is en waar men zich in de RAI bevindt.
Tevens hangen op strategische plekken in de RAI plattegronden met een duidelijke legenda.
Kan ik in de RAI een rolstoel lenen?
Tijdens grote publieksevenementen is het mogelijk om een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar ReceptieRAID@rai.nl met de volgende gegevens:
- Naam;
- Telefoonnummer;
- Datum van ophalen;
- Event/beursnaam.
Het lenen van een rolstoel is gratis. Wel vragen wij een contante borg van € 50,00. De contante borg wordt geretourneerd bij het inleveren van de onbeschadigde rolstoel.
Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.
De rolstoel kan bij entree K en/of L worden opgehaald.
Mag er in RAI Amsterdam gerookt worden?
Nee, in navolging van de Europese tabakswet is ook RAI Amsterdam per 1 juli 2008 rookvrij. Het rookverbod geldt in alle RAI-gebouwen, inclusief cateringlocaties en parkeergarages. Ook tijdens op- en afbouw is roken binnen niet meer toegestaan!
Voor rokers zijn buiten speciale rookzones gecreëerd. Houd er rekening mee dat wanneer buiten gerookt gaat worden, er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.
De overheid legt boetes op aan personen en organisaties die zich niet aan de wet houden. RAI Amsterdam is bij overtredingen dus strafbaar en zal boetes waar mogelijk doorbelasten aan organisaties of individuen. Om dit zo veel als mogelijk te voorkomen, zullen wij rokers actief attenderen op het rookbeleid. Daarnaast rekenen wij op ieders medewerking!
Is er een garderobe?
Ja. Tegen betaling van € 2,00 kan een jas in de garderobe achterlaten worden.
Is er een tassen-, trolleybewaarservice en/of zijn er kluisjes/lockers?
Nee, wij beschikken niet over lockers bij dit evenement.
Kun je met contant geld betalen?
Bij de meeste shops & stands kun je contant betalen. Bij de vaste cateringpunten kun je echter alleen pinnen.
Welke horecavoorzieningen zijn er?
RAI Amsterdam biedt een grote hoeveelheid cateringmogelijkheden aan voor exposanten en bezoekers. Voor ieder wat wils, van Aziatisch tot Westers eten.
Waar kunnen we iets eten of drinken?
Verspreid over de beurs zijn tal van cateringfaciliteiten aanwezig met een breed assortiment aan gerechten en dranken.
Is er gratis wifi beschikbaar?
Ja, er is overal gratis wifi beschikbaar tijdens Huishoudbeurs.
Kan ik mijn baby ergens verschonen en voeden? Kan ik ergens rustig en afgeschermd kolven?
Ja, dit kan in de Baby Care Lounge.
De Baby Care Lounge is voorzien van drie comfortabele zitplaatsen, een verschoonmeubel met twee aankleedkussens, een box, een koelkast en een wastafel met warm en koud water.
Er zijn geen kolfapparaten beschikbaar, deze dient men zelf mee te nemen.
Kan er eten of melk opgewarmd worden?
In de voedingsruimtes is een magnetron aanwezig.
Is er een gebedsruimte aanwezig?
Ja er is een gebedsruimte. De gebedsruimte beschikt over een wasruimte en twee aparte cabines waar mensen van alle religies rustig kunnen bidden of mediteren. De gebedsruimte is altijd open en bereikbaar via Entree D op niveau -1. De twee cabines waarin mensen kunnen bidden en/of mediteren zijn, per cabine, afsluitbaar vanaf de binnenkant.
Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij
Voor algemene vragen en vragen over tickets en registratie neem dan contact met ons op via
huishoudbeurs@rai.nl.
Hoeveel ingangen zijn er en waar kan ik ze vinden?
Er zijn in totaal 4 ingangen, allen zijn te vinden op de plattegrond.
Mogen er ook kinderen naar de Huishoudbeurs komen?
Kinderen zijn van harte welkom. Kinderen tot en met 4 jaar zijn gratis, kinderen van 5 tot en met 16 jaar betalen € 7,95 voor een toegangsticket.
Zijn huisdieren en assistentiehonden (hulphonden) toegestaan in RAI Amsterdam?
Huisdieren zijn niet toegestaan in RAI Amsterdam. Assistentiehonden (hulphonden) zijn welkom, maar er gelden wel enkele afspraken. Neem hiervoor contact op met corcom@rai.nl.
Mag mijn scootmobiel mee naar binnen?
Ja, de scootmobiel mag mee naar binnen.
Ik zit in een rolstoel, mag mijn begeleider gratis mee naar binnen?
Ja, alleen bij beurzen georganiseerd door RAI Amsterdam indien in het bezit van een eigen rolstoel. Alleen de begeleider krijgt op vertoon van een invalidekaart een gratis toegangsticket voor begeleiders, verkrijgbaar bij de kassa van de Huishoudbeurs. Voor jezelf moet een toegangsticket zijn aangeschaft.
Let op!
Wanneer er een rolstoel van RAI Amsterdam wordt geleend, heeft de begeleider geen gratis toegang.
Wat zijn de voorzieningen voor mindervaliden/rolstoelgebruikers?
Huishoudbeurs is prima toegankelijk voor mindervaliden en rolstoel gebruikers. De gangpaden van de Huishoudbeurs zijn allemaal vlak en ruim opgezet. In het gebouw zijn liften en invalidentoiletten aanwezig. Mensen die in het bezit zijn van een officiële gehandicaptenparkeerkaart (GPK) kunnen zich melden bij de loge van de P7-parkeergarage, deze is te bereiken door de route P RAI 7 te volgen, van daar uit verwijzen wij naar de beste parkeerplaats. Ook met gehandicaptenparkeerkaart (GPK) geldt het reguliere RAI parkeertarief.
Het is mogelijk om via RAI Amsterdam een rolstoel in bruikleen te krijgen. Reserveren vooraf is noodzakelijk, stuur een e-mail naar ReceptieRAID@rai.nl met:
- Naam
- Telefoonnummer;
- Datum van ophalen;
- Event/beursnaam.
Een geldig legitimatiebewijs is nodig bij ophalen.
De rolstoel kan bij entree K en/of L worden opgehaald.
Mag ik even naar buiten om iets in mijn auto te leggen tijdens een bezoek aan een beurs/congres/voorstelling?
Dat mag. Houd er rekening mee dat er een stempel bij de entrees gehaald moet worden zodat het beursgebouw weer betreden kan worden.
Wat doet RAI Amsterdam aan haar beveiliging?
RAI Amsterdam volgt als professionele beurs- en congresorganisatie vanzelfsprekend de maatschappelijke ontwikkelingen op de voet. Afdeling Safety & Security staat daarbij in nauw contact met de diverse bevoegde overheidsinstanties. RAI Amsterdam streeft naar een goede balans tussen veiligheid en gastvrijheid, zodat op een aangename manier RAI Amsterdam bezocht kan worden.
Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij
Neem in dat geval contact met ons op door een mail te zenden naar
huishoudbeurs@rai.nl.