Deelnemen
Het gezelligste dagje uit
De Huishoudbeurs brengt de perfecte mix van winkelen en entertainment samen tot het grootste, gezelligste evenement van Nederland waar bezoekers worden geïnformeerd, geïnspireerd en verrast.
Dit generatie overstijgende evenement volgt trends op de voet, heeft eigentijdse thema’s en verbindt 200.000 bezoekers met de aanwezige bedrijven en merken.
Daarmee is het een sterk podium voor branding, demonstraties, sampling en het genereren van leads en sales.
Uw doelstellingen
Een succesvolle deelname begint bij het stellen van duidelijke doelstellingen.
Wat wilt u bereiken en wanneer beschouwt u uw deelname als een succes?
Onze experts helpen u graag met het bereiken van uw doelstellingen.
-
Branding
Maak een onuitwisbare indruk. Huishoudbeurs biedt een platform dat u kan helpen uw merk onder de aandacht te brengen en uw imago te versterken. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.
-
Leads
9 beursdagen plus kansen gedurende het hele jaar; Huishoudbeurs helpt u een groot aantal (internationale) leads te genereren. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.
-
Relatiebeheer
Ontmoet uw huidige klanten en nieuwe, potentiële klanten face-to-face tijdens Huishoudbeurs. Bouw aan uw netwerk door een onvergetelijke ervaring te bieden. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.
-
Sales
Boost uw sales tijdens Huishoudbeurs door in contact te komen met veel branche. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.
Wij stellen graag samen met u een plan op om dit te bewerkstelligen.
Exposanten over de Huishoudbeurs
-
Bij heks’n® zijn we altijd op zoek naar manieren om de borrel, lunch en andere genietmomenten te betoveren. Wij geloven dat een verrassende smaak nooit verveelt. Vandaar onze eigenzinnige producten. Met een tikje magie is heks’n® jouw sfeermaker met smaak. Waar kunnen we deze magie brengen beter over brengen op onze fans dan tijdens de Huishoudbeurs. Een prachtig moment om bezoekers kennis te laten maken met onze nieuwe producten.
Heks'n -
Sinds enkele jaren zijn we zeer actief op consumentenbeurzen, maar we hadden altijd twijfels of ons merk een match is met de Huishoudbeurs. Uiteindelijk hebben we toch deelgenomen omdat het grote bereik bleef lonken. Daarbij hebben we gekozen voor een tweeledige aanpak waarin we enerzijds onze doelgroep uit de massa konden filteren voor een kwalitatief contactmoment, maar anderzijds ook het grote publiek konden prikkelen tot een eerste kennismaking. De komende editie zijn we er zeker weer bij!
Jon Otten | WELEDA