Mythes

De Huishoudbeurs is relevant én toekomst-proof omdat de helft van de bezoekers jonger dan 40 jaar is. We boeien een nieuw, jong publiek met een festival-mix van beleving, entertainment en shoppen.

Leeftijd_2

De Huishoudbeurs is niet voor huisvrouwen, maar wel voor iedereen die een huishouden runt. Voor de 74% van onze bezoekers die een baan heeft, zelfstandig ondernemer is of studeert, is het the place to be.

Mythe__0000_Vector-Smart-Object

Bezoekers van De Huishoudbeurs hebben vaker een modaal en boven modaal inkomen. Het zijn beslissers in het huishouden met een goed gevulde portemonnee. En geld moet rollen. Zeker tijdens De Huishoudbeurs.

Mythe__0002_Vector-Smart-Object

Het hoge opleidingsniveau van onze bezoekers kan verrassend zijn. Ook carrièretijgers & power vrouwen, met een middelbare of hogere (beroeps)opleiding, kunnen De Huishoudbeurs niet weerstaan.

Mythe__0001_Vector-Smart-Object

De tijd dat bezoekers alleen maar komen voor gratis producten die uitgedeeld worden is voorbij. Van alle bezoekers doet 99% een aankoop en de gemiddelde besteding bij exposanten is € 114,- per bezoeker.