Dé toegangspoort tot jouw vrouwelijke doelgroep
logo

 

Doelgroepen


Om als merk succesvol te zijn, is het cruciaal de drijfveren van je doelgroep goed te begrijpen. Het BSR™-model helpt hierbij, door inzicht te geven in 7 verschillende leefstijlen. Er is immers niet één type Nederlandse vrouw en ook niet één type bezoeker van De Huishoudbeurs. Ontdek de belangrijkste leefstijlen van onze bezoekers en leer hoe je hen het beste kunt bereiken.
 

doelgroepen__0002_Vector-Smart-Object-copy

Laura
Harmoniezoekers, zoals Laura, vormen een belangrijke bezoekersgroep van De Huishoudbeurs. Haar vrije tijd brengt ze graag door met familie en vrienden. En wat staat hoog op haar lijst van favoriete bezigheden? Winkelen!


•    21% van de bezoekers
•    Relatief veel 40-ers
•    Huishoudens met kinderen
•    Wil trends ontdekken

doelgroepen__0003_Vector-Smart-Object

Milou
Maak kennis met Milou, een echte Plezierzoeker. Je vindt haar op festivals en evenementen. In haar vrije tijd staat plezier centraal. Milou is een shopaholic, altijd op zoek naar nieuwe trends en bereid extra te investeren in iets bijzonders.

•    24% van de bezoekers
•    Jonge groep: 18-35 jaar
•    Middelbaar opgeleid
•    Tot modaal inkomen

doelgroepen__0001_Vector-Smart-Object-copy-2

Ilse
Deze ambitieuze dame is een echte Stijlzoeker, die houdt van luxe en comfort. Stijlzoekers trekken er vaak op uit, ook naar De Huishoudbeurs. Stijlzoekers shoppen vaker online, zijn zeer merkbewust en kopen bij gevestigde merken.

•    12% van de bezoekers
•    Jonge groep
•    Hoog opgeleid
•    Boven modaal inkomen
 

doelgroepen__0000_Vector-Smart-Object-copy-3

Sterre
Even voorstellen, dit is Sterre, een echte Avontuurzoeker. Avontuurzoekers zijn graag geziene bezoekers want deze meiden & vrouwen hebben een feilloos gevoel voor alles wat trendy is. Tijdens het winkelen maakt ze impulsief beslissingen.

•    7% van de bezoekers
•    Alle leeftijden
•    Hoog opgeleid
•    Boven modaal

clouds_strip
Luchtballon