245 dagen tot de beurs
logo

Segmenten

De Huishoudbeurs werkt vanuit zorgvuldig samengestelde segmenten, volledig afgestemd op de belevingswereld, interesses en behoeften van de vrouw. Dit creëert vijf specifieke deelconcepten binnen één groots evenement. Bezoekers worden geïnspireerd door onderwerpen dichtbij huis, de laatste trends en innovaties.

Live & living | Een actief, avontuurlijk en comfortabel leven


Bij Life & living draait alles om waardevolle tijd met familie én voor onszelf. Bereik een publiek dat zoekt naar sporttrends, games & spellen, hobbybenodigdheden, vakanties en tips voor gezin, studie en carrière. Bezoekers zijn geïnteresseerd in alles wat hun leven en dat van hun huisgenoten verrijkt. 

Sporten - Hobby’s - Gezin - Werk - Vakanties - Dagje uit - Vervoer

Food & drinks | Proeven, genieten en nieuwe smaken


In Food & drinks zijn consumenten op zoek naar nieuwe trends, ideeën & smaken op het gebied van de dagelijkse maaltijd, snacks, zoetwaren, verantwoorde alternatieven en alle soorten dranken. Ontmoet foodies, verhoog je merkbekendheid en bouw langdurige, waardevolle relaties op.

Regionale specialiteiten - Ambachtelijke producten - Snacks & zoetwaren - Gezonde keuze - Vegetarisch eten - Wijn, bier & non-alcohol

Home & garden | Alles voor in en om het huis


Producten die de manier waarop mensen wonen, koken, slapen en tuinieren leuker & mooier maken staan centraal in Home & garden. Laat zien hoe je huizen smart maakt, deel lifehacks, inspireer groene vingers en onthul geheimen. Dit is het segment om producten te tonen die van een huis een thuis maken. 

Wonen - Slapen - Koken - Klussen - Opruimen - Schoonmaken - Tuinieren

 

Body & mind | Voor een gezond, gelukkig en mooi leven


Ontmoet bezoekers die hunkeren naar de nieuwste trends en must-haves op het gebied van mode, make-up, verzorging en accessoires in Body & mind. Sluit je aan bij andere topmerken en zet jouw producten in de spotlight bij een publiek dat waarde hecht aan een mindfull en modieus leven. 

Fysieke & mentale gezondheid - Bewuste levensstijl - Relaties - Kleding - Accessoires - Make-up - Verzorgingsproducten

 

Shopping District

clouds_strip
Luchtballon