HUISHOUDBEURS: ONTMOET 250.000 CONSUMENTEN

De Huishoudbeurs is het grootste lifestyle evenement van Nederland waar je in contact komt met zo'n 250.000 kooplustige vrouwen! Het is een ijzersterk podium voor jouw productdemonstraties en dé kans om te kijken hoe je nieuwe product wordt ontvangen door het publiek.

Besluit je deel te nemen, dan profiteer je bovendien van een breed media offensief, vóór, tijdens en na de beurs.

Top 3 redenen voor deelname aan de Huishoudbeurs

Ontmoet zo'n 250.000 consumenten binnen 9 dagen. Doe aan directe verkoop, versterk je naamsbekendheid en vertel het verhaal van jouw merk.

Leer meer over je doelgroep

 

Op weinig plaatsen krijg je een beter inzicht in consumentengedrag dan op de Huishoudbeurs. Deelnemen aan de Huishoudbeurs geeft jou de mogelijkheid om met duizenden klanten in contact te komen. Wat brengt klanten naar jouw stand, waarom kopen zij juist jouw product en wat vinden zij er van? Ga in gesprek en profiteer, ook nog nadat de beurs voorbij is, van deze waardevolle informatie.

Toon je nieuwste producten en/of diensten

Laat 250.000 vrouwen kennis maken met jouw nieuwste producten. Eén van de belangrijkste bezoekredenen is het oriënteren op nieuwe producten en diensten. Bezoekers komen om te proeven, proberen, ervaren en inspiratie op te doen. Dit is dé kans om jouw product in de spotlight te zetten. Realiseer daarnaast binnen 9 dagen je verkoopdoelstellingen voor een heel jaar, op de Huishoudbeurs! Afgelopen editie deed maar liefst 81% van de bezoekers een aankoop met een gemiddelde besteding van € 111,00!

365 dagen per jaar in de spotlight

Naast je aanwezigheid op Huishoudbeurs kun je via de Huishoudbeurs 365 dagen per jaar in contact blijven met jouw klanten middels bijvoorbeeld de Huishoudbeurs website, de App, de nieuwsbrief en Social Media.

deelnemers aan het woord over de huishoudbeurs

Feiten & Cijfers Huishoudbeurs 2016 (bezoekers)

HHB2016

Download alle Feiten & Cijfers Huishoudbeurs 2016 »

BEZOEKERS VINDEN JE SNEL DANKZIJ DE SEGMENTEN!

De deelnemende bedrijven op de Huishoudbeurs zijn onderverdeeld in 8 segmenten. Binnen de segmenten wordt aandacht besteed aan trends en ontwikkelingen door middel van directe verkoop, workshops en demonstraties.

Gesegmenteerde halindeling

Bezoekers vinden op de Huishoudbeurs een breed en compleet overzicht van producten, services en trends. De deelnemende bedrijven op de Huishoudbeurs worden onderverdeeld in 8 segmenten zodat jouw product of dienst maximaal tot zijn recht komt en goed wordt gevonden door de bezoeker. Binnen de segmenten wordt aandacht besteed aan trends en ontwikkelingen door middel van directe verkoop, workshops en demonstraties.


 

Huishoudbeurs Magazine voor deelnemers

In deze speciale uitgave van het digitale Huishoudbeurs Magazine lees je alles over deelname aan de Huishoudbeurs 2017!


Bekijk het digitale magazine »

Zorg dat jouw merk opvalt

Hoe zorg je ervoor dat jouw stand opvalt tussen de 250 andere exposanten? Wij kunnen je vóór, tijdens en na de beurs helpen om je met jouw merk te onderscheiden, producten te lanceren met effect en branding te genereren. Neem vrijblijvend contact op over de mogelijkheden.


Promotionele mogelijkheden »

Deelname aan een beurs is een hele investering in tijd en geld, en voor veel DEELNEMERS is het geen dagelijkse kost. Wij hebben veel ervaring op dit gebied en staan voor je klaar om je te helpen.

Dieuxdonnée Denneman

Dieuxdonnée Denneman

Sr. Salesmanager

d.denneman@rai.nl

020 549 22 02

Charlotte Veldman

Charlotte Veldman

Salesmanager

c.veldman@rai.nl

020 549 22 01

Mariëlle Vos

Mariëlle Vos

Salesmanager

ma.vos@rai.nl

020 549 12 64

06 317 84 782

TARIEVEN

Regulier tariefTarief geldig na 01-06-2016

182,00Per m2

BEZOEKERS OVER Huishoudbeurs

Zien, ruiken, horen en proeven: er is van alles te beleven op de huishoudbeurs! Echt een dag genieten!

Stephanie van den Bogaard, Nijmegen

We hebben onze ogen uitgekeken en ons laten verrassen door het aanbod van de stands dit jaar. We hebben weer allerlei leuke nieuwtjes mee naar huis genomen.

Cobie van de Weert, Eindhoven

Wij hebben ons goed geamuseerd, er waren veel leuke acties. Het was een gezellige, leuke en drukke dag. We gaan bepakt en bezakt weer naar huis toe.

Shadé Paauwe, Sittard

Wij gaan al 17 jaar en vinden het nog steeds een gezellig dagje uit en zijn zeker volgend jaar er weer bij!

Jolanda Goossen, Tilburg

Weer een ontzettend gezellige dag gehad met na afloop pijnlijke voeten en lamme armen van alle volle tassen met leuke aankopen.

Karin Kuyer, Haarlem

Weer een erg leuke dag gehad! Het was druk, zoals elk jaar, maar dat hoort vinden wij. We hebben wederom heerlijk geshopt.

Danielle van der Kaa, Gouda