Fred van Leer geeft startschot Huishoudbeurs

Fred van Leer geeft startschot Huishoudbeurs

 
Rondvliegende tassen, wild armgezwaai en rivaliteit… Vanmorgen zorgde stylist Fred van Leer met de Shopper Obstacle Run voor een bijzonder en hilarisch begin van de Huishoudbeurs. Acht fanatieke shopaholics streden tegen elkaar om extra in de watten gelegd te worden op de Huishoudbeurs die dit jaar plaatsvindt van 22 februari tot en met 1 maart. 

Acht dames legden met gevaar voor eigen shopper een parcours van 100 meter af met ‘typische Huishoudbeurs’ obstakels. Van razendsnel je lippen stiften (al springend op een trampoline), tot zo snel mogelijk een tompouce naar binnen werken én een eindsprint waar je U tegen zegt. Om de hindernisbaan nog een tikkeltje moeilijker te maken, kreeg elke dame twee stijlvolle Huishoudbeurs shoppers om elke arm.

Wendy van der Meer, winnares van de Shopper Obstable Run: “Ik heb genoten van deze ervaring. Met Fred van Leer erbij is het sowieso al een feestje! De obstacle run zelf was even afzien, maar het was het allemaal waard, haha. Gelukkig kan ik vanaf morgen als VIP heerlijk van de beurs genieten en daarna lekker bijkomen in het nhow Amsterdam RAI hotel.” 
 

Over de Huishoudbeurs
De eerste Huishoudbeurs vond plaats in 1950 in de Houtrusthallen in Den Haag. Omdat het evenement in de beginjaren meerdere keren per jaar werd georganiseerd, viert de beurs reeds dit jaar haar 75e verjaardag. De eerste editie van de Huishoudbeurs was een ‘toonkamer’ van nieuwe producten, een plek waar maatschappelijke instituties en groeperingen een podium kregen en waar nieuwe ontwikkelingen en trends zichtbaar werden. In de tussenliggende jaren is er veel veranderd. Anno 2020 is de beurs een lifestyle-evenement voor alles wat zich afspeelt in en om het huis. Jaarlijks vinden ruim 200.000 vrouwen hun weg naar de RAI voor de Huishoudbeurs. Hiermee is het de best bezochte consumentenbeurs van Nederland. De 75e editie vindt plaats van 22 februari tot en met 1 maart 2020.

Noot voor redacteuren (niet voor publicatie):
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Brand Marketing: Iris Wevers.

Deel dit artikel

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

blijf op de hoogte »

Nieuwste Video

Meer video's »