Miss Etam zet 250.000 vrouwen in het zonnetje

vrijdag, 18 december 2015

Miss Etam bundelt krachten met Huishoudbeurs 2016

AMSTERDAM, 18 december 2015 - Miss Etam is komend jaar hoofdsponsor van de Huishoudbeurs. Het kledingmerk brengt tijdens de Huishoudbeurs van zaterdag 20 tot en met zondag 28 februari een massale ode aan de Nederlandse vrouw.

De Huishoudbeurs is een logische partner voor Miss Etam, beide organisaties richten zich immers op dezelfde doelgroep. “Voor veel van onze klanten is de Huishoudbeurs elk jaar vaste prik”, zegt Nicolien Mastenbroek, marketing manager van Miss Etam. “Als hoofdsponsor krijgen we de kans om negen dagen lang met elkaar een geweldig feestje te vieren in de RAI.”

Mooi jezelf zijn
Miss Etam is al decennia één van de meest populaire damesmodemerken van Nederland. De collecties zijn dan ook volledig afgestemd op de Nederlandse doelgroep. Nicolien Mastenbroek: “Of je nu lang bent of klein, wat voller of juist smal, onze kleding staat iedereen goed. Daarmee zeggen we eigenlijk al 90 jaar hetzelfde: ‘Alle vrouwen zijn prachtig’. Dat vinden we ook echt. Niet voor niets is onze lijfspreuk Mooi jezelf zijn.” Door de samenwerking met de Huishoudbeurs krijgt het kledingmerk een nieuw podium om haar missie uit te dragen. “Eigenwaarde komt meestal niet vanzelf. We kijken er dan ook erg naar uit om in februari alle 250.000 vrouwen op de Huishoudbeurs te laten ervaren wat mooi jezelf zijn betekent en met je doet.”

Wat zie je er goed uit!
Tijdens de Huishoudbeurs organiseert Miss Etam tientallen activiteiten waarbij bezoekers in het zonnetje worden gezet. Zo worden er massaal oprechte complimenten uitgedeeld en kunnen vrouwen zich laten fotograferen op de Miss Etam stand. De internationale topstylistes Marjolein Mos en Linda Gumus Gerritsen geven persoonlijk stylingadvies. Ook vinden er castings plaats voor de nieuwe merkcampagne en doen de razende bloggende en vloggende Miss Etam-reporters dagelijks verslag vanaf de Miss Etam stand.

Iedereen bedankt
Miss Etam, van oorsprong een familiebedrijf, heeft een loyale achterban. Dat bleek na het faillissement in april 2015 toen klanten in groten getale hun steun betuigden. Nicolien Mastenbroek: “We ontvingen duizenden berichtjes en mailtjes. In de winkels, op Facebook. Er sprak enorm veel betrokkenheid uit en liefde voor ons merk. Dat was niet alleen ontroerend, al die steun gaf ons ook veel energie en vertrouwen in de toekomst.” In mei afgelopen jaar maakte Miss Etam een succesvolle doorstart onder Miss Etam Services B.V. Inmiddels is het bedrijf weer gezond met 99 winkels, een sterk online platform en snel stijgende omzetcijfers. “Miss Etam is weer helemaal terug en dat is voor een groot deel te danken aan onze achterban. Ook daarom voelt het goed om op de Huishoudbeurs aanwezig te zijn. We hebben echt wat te vieren met elkaar en veel om dankbaar voor te zijn.”