The sun is shining

  • 17 mei 2018
  • Nicole - Beursmanager Huishoudbeurs
  • Column Nieuws

Ik heb vandaag al de hele dag het nummer "The sun is shining and so are you" in mijn hoofd. Daar word ik heel vrolijk van. Het zonnetje schijnt weer lekker en alle lentekriebels zorgen weer voor vele ideeën rondom de nieuwe Huishoudbeurs. Een hippe Huishoudbeurs...

Een hippe Huishoudbeurs?

Maar wanneer ben je hip? En wie bepaalt of je hip bent? Als beursmanager Huishoudbeurs houd ik me bezig met dit soort vragen. We hebben heel veel Huishoudbeursfans, hopelijk ben jij er daar ook één van. Vele vrouwen komen jaren achtereen naar de Huishoudbeurs toe, samen met hun vriendinnen of dochters. Die dat weer overdragen naar de volgende generatie. Dit gaat al zo vanaf 1955. Toen is de naam Huishoudbeurs ook ontstaan.

Een nieuw jasje

Je wilt niet weten hoe vaak ik op het punt heb gestaan om die naam te veranderen. Want ten slotte gaat het echt niet alleen meer over het huishouden. Het is een lifestyle-event voor alle vrouwen die een gezellig dagje uit willen. Het event gaat met haar tijd mee, maar de naam niet echt. Maar die naam is zo bekend bij iedereen. De Huishoudbeurs heeft een naamsbekendheid van 96%. Dat is erg veel waard, kan ik je vertellen. En altijd wanneer ik in een opwelling weer bedenk dat we toch echt iets met die naam moeten, houdt dit getal me weer tegen. Dus moeten we iets anders verzinnen. Daarom gaan we dit jaar de Huishoudbeurs helemaal in een nieuw jasje steken. Zowel qua indeling, aankleding en uitstraling. Na de zomer komen we terug met een nieuwe look . The sun is shining and so is the Huishoudbeurs :-)

Deel dit artikel

Kom ook naar Huishoudbeurs

Koop nu tickets met korting! »

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

blijf op de hoogte »

Nieuwste Video

Meer video's »
Bereid je bezoek voor
download de app