Pink Ribbon: het goede doel van Huishoudbeurs 2018

‘Make today amazing’ en daarom introduceren wij ons goede doel voor Huishoudbeurs 2018: Pink Ribbon. Op een evenement waar dagelijks vele vrouwen rondlopen, vinden wij het belangrijk dit onderwerp onder de aandacht te brengen en samen sterk te staan tegen deze ziekte.

In 2003 is Stichting Pink Ribbon opgericht in samenwerking met Estée Lauder en The American Women’s Club. Pink Ribbon maakt per 25 oktober 2016 onderdeel uit van KWF Kankerbestrijding. Pink Ribbon is een eigen merk binnen de KWF organisatie. KWF Kankerbestrijding zet zich in voor het terugbrengen en onder controle krijgen van alle vormen van kanker. Pink Ribbon zet zich specifiek in voor borstkanker. Pink Ribbon financiert projecten en onderzoeken op het gebied van behandeling, nazorg en langetermijneffecten van borstkanker. Met als doel een beter en langer leven voor de borstkankerpatiënt. 

Help mee meer onderzoek mogelijk te maken! 

Wil jij een bijdrage leveren, om nog meer onderzoek mogelijk te kunnen maken? Steun dan de strijd tegen deze ziekte. Steun Pink Ribbon door tijdens je aankoop van een toegangskaart €1,50 te doneren! Voor meer informatie: www.pinkribbon.nl of bezoek tijdens de Huishoudbeurs, de stand van Pink Ribbon.