De Huishoudbeurs is de toegangspoort tot jouw vrouwelijk doelgroep

Huishoudbeurs 2025 is het grootste consumentenevenement van Nederland dat bezoekers en merken met elkaar verbindt. In de sfeer van een gezellig dagje uit, vol entertainment en beleving, staan zij open voor uw verhaal en maken graag kennis met uw merk. Bezoekers komen om zich te laten inspireren door nieuwe producten & diensten, te profiteren van goede deals en aankopen te doen.

 

Het online platform Meer Huishoudbeurs biedt het hele jaar de mogelijkheid onze omvangrijke & trouwe community te bereiken. Wij brengen uw producten & diensten onder de aandacht bij ruim 500.000 vrouwen. Realiseer continue zichtbaarheid, bouw doorlopend aan uw merkidentiteit en genereer directe sales. U maakt meer impact met Meer Huishoudbeurs.


Van zaterdag 22 t/m zaterdag 1 maart 2025 vindt De Huishoudbeurs plaats in RAI Amsterdam.

We kijken er naar uit je als exposant te verwelkomen!

INSCHRIJVEN FEITEN EN CIJFERS ONZE DOELGROEPEN ONZE SEGMENTEN

Uw doelstellingen

Een succesvolle deelname begint bij het stellen van duidelijke doelstellingen. Wat wilt u bereiken en wanneer beschouwt u uw deelname als een succes? Onze experts kunnen u helpen de doelstellingen van uw bedrijf te bereiken, zowel online als offline. Of het nu gaat om het stimuleren van de verkoop, het vergroten van de naamsbekendheid, het opbouwen van netwerken of het genereren van leads; wij helpen u graag met het bedenken van een plan om dit te realiseren.

Branding

Maak een onuitwisbare indruk. Huishoudbeurs biedt een platform dat u kan helpen uw merk onder de aandacht te brengen en uw imago te versterken. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.

Leads

Maak een onuitwisbare indruk. Huishoudbeurs biedt een platform dat u kan helpen uw merk onder de aandacht te brengen en uw imago te versterken. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.

Relatiebeheer

Ontmoet uw huidige klanten en nieuwe, potentiële klanten face-to-face tijdens Huishoudbeurs. Bouw aan uw netwerk door een onvergetelijke ervaring te bieden. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline.

Sales

Boost uw sales tijdens Huishoudbeurs door in contact te komen met veel branche. Bereik uw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met uw publiek, zowel online als offline. Wij stellen graag samen met u een plan op om dit te bewerkstelligen.

Exposanten over de Huishoudbeurs

In 2023 waren we vanuit de ANWB (Retail en Reizen) voor het eerst aanwezig op De Huishoudbeurs. Met als doel, naast onze bestaande ledendatabase, een nieuwe jongere doelgroep aanspreken met onze diverse diensten en producten. Hiervoor is De Huishoudbeurs de ultieme plek! We hebben bezoekers kunnen verrassen met ons assortiment, veel waardevolle informatie opgehaald bij potentiële klanten en een fantastische omzet gedraaid. De Huishoudbeurs biedt een breed scala aan doelgroepen, media-uitingen en bereik. Een aanrader om deel te nemen!

ANWB
Dit jaar was Holland Casino voor het derde jaar standhouder op de Huishoudbeurs om ons merk bij een grote, passende doelgroep onder de aandacht te brengen en de bezoekoverweging te verhogen. Met leuke spelactiviteiten (Muziekbingoshow en een XXL Fruitautomaat) hebben we bezoekers op een sympathieke wijze kennis laten maken met ons merk en kans laten maken op prachtige prijzen. In één week tijd hebben we veel waardevolle leads kunnen genereren op de beurs, wat tevens een belangrijk doel was. Wij zien de Huishoudbeurs als een zeer gevestigde naam met groot bereik. Daarom raden wij andere bedrijven zeker aan om gebruik te maken van alle mogelijkheden die de organisatie biedt om een positieve indruk achter te laten en potentiële nieuwe gasten te enthousiasmeren!

Holland Casino
Pas op voor phishing berichten!
Er is helaas een aantal frauduleuze partijen actief dat bedrijven benadert uit naam van De Huishoudbeurs. De voorstellen, aanbiedingen en rekeningen die deze partijen sturen, zijn niet bonafide en wij adviseren dan ook hier niet op in te gaan. Bij twijfel, neem gerust contact met ons op.