Dé toegangspoort tot jouw vrouwelijke doelgroep
logo

 De Huishoudbeurs is  divers, jong en vernieuwend

4

De Huishoudbeurs is relevant én toekomst-proof omdat 50% van de bezoekers tussen 18 en 40 jaar is. We boeien een nieuw, jong publiek met een festival-mix van beleving, entertainment en shoppen.
 

3

De Huishoudbeurs is niet voor huisvrouwen, maar wel voor iedereen die een huishouden runt. Voor de 79% van onze bezoekers die een baan heeft, zelfstandig ondernemer is of studeert, is het the place to be.

 

25

Bezoekers van De Huishoudbeurs hebben vaker een modaal en boven modaal inkomen. Het zijn beslissers in het huishouden met een goed gevulde portemonnee. En geld moet rollen. Zeker tijdens De Huishoudbeurs.

 

Grafiek_mythe__0002_4

Bezoekers van De Huishoudbeurs zijn harde werkers. Parttime werken komt veel minder voor ten opzichte van gemiddeld vrouwelijk Nederland. Fulltime werken komt juist twee keer vaker voor.

 

Grafiek_mythe__0001_5

Het hoge opleidingsniveau van onze bezoekers kan verrassend zijn. Ook carrièretijgers & power vrouwen, met een middelbare of hogere (beroeps)opleiding, kunnen De Huishoudbeurs niet weerstaan.

 

Grafiek_mythe__0000_6

De Huishoudbeurs raakt consumenten in 
elke levensfase. Meer dan gemiddeld bezoeken huishoudens met kinderen De Huishoudbeurs.
 

De tijd dat bezoekers alleen maar komen voor gratis producten is voorbij. Van alle bezoekers doet 99% een aankoop, 
de gemiddelde besteding bij exposanten is €119,- per bezoeker en de totale omzet door exposanten 11,5 miljoen euro.